קידום אתרים (אורגני) באמצעות כתיבה שיווקית – גרסת הטורבו

כשאומרים לכם קידום אתרים, מה עולה לכם בראש? כשאומרים לכם כתיבה שיווקית, על מה אתם חושבים? נכון, מדובר בשני תחומים הקשורים לאחת מחזיתות השיווק החשובות בעסק שלכם – האתר. שני התחומים לא רק משלימים האחד את השני אלא אף קשורים זה בזה. כל מי שדבק בעשייה מדויקת ומערכתית יבחר בגרסת הטורבו – שילוב בין כתיבה שיווקית לאינטרנט לבין קידום אתרים. אז כיצד בא לידי ביטוי השילוב?

 תוכן שיווקי מקצועי מאפשר קידום

איזה קידום? הן קידום טכני והן קידום תדמיתי - במספר מובנים:קידום טכני:

• כאמור, באמצעות שילוב ביטויי המפתח במינון הנכון ובפיזור הנכון (ראה הרחבה בהמשך)

• באמצעות כתיבת היקפי טקסט נכונים המתאימים לדרישות מנועי החיפוש

• באמצעות כתיבת הכותרות הנכונות בראש הדף ולפסקאות השונות

• באמצעות כתיבת תוכן מקצועי מקורי (הידעתם שגוגל מעניש על העתקת תכנים?)

• באמצעות הצמדת תכנים לתמונות (הרי מנועי החיפוש אינם מזהים את תוכן התמונה ולכן מומלץ להצמיד לה טקסט)

• כתיבה איכותית פונה לגולש וכאשר הגולש אוהב את האתר גם גוגל אוהב אותו...

• באמצעות יצירת קישורים בין דפי האתר


קידום תדמיתי והנעה לפעולה:
• תוכן מקצועי מלמד על עסק מקצועי שמלמד על בעל עסק מקצועי. כנ"ל בנוגע לחברה או לארגון גדול.
• תוכן מקצועי מסייע להפוך את בעל העסק או את העסק עצמו לאוטוריטה בתחומו.
• מומחה בכתיבה שיווקית, המכיר מלפני ומלפנים את תחום אתרי האינטרנט ידע גם ליצור מבנה איכותי ושיווקי לאתר, כזה שיציף את חוזקות העסק
• באמצעות כתיבה מדויקת ניתן לשלב קישורים רלוונטיים והנעה לפעולה. והרי בסופו של דבר אנחנו מעוניינים שהלקוח יצור עמנו קשר, לא?
 
מילים וביטויי מפתח מקדמים תוכן שיווקי
כתיבה שיווקית לאינטרנט מתחילה בפגישת בריף לבירור הצרכים של הלקוח. כבר בשלב זה עולים תחומי העיסוק המרכזיים וחזון העסק. לפני הכתיבה עצמה, אולם לאחר הבירור המקיף שנעשה, מומלץ לפנות למומחה לקידום ולקבל רשימה מדויקת של מילים וביטויי מפתח – מחקר מילות מפתח. למה לא מומלץ לעשות את זה לבד? ישנם הרבה ביטויים חופפים ומשלימים, ישנם קיצורי דרך, ישנם ביטויים הנאמרים בסלנג ועוד ועוד... והרי לא ניתן לקדם הכל! 
כל דף כתוב באתר מקדם ביטוי או שניים (טעות לחשוב שמקדמים אתר, מקדמים דף...). ניתן דוגמא: מעצב פנים יקדם בדף בנושא חדרי רחצה את הביטוי עיצוב חדרי רחצה ובדף המתייחס לעיצוב פנים לבית את הביטוי עיצוב פנים לבית. מקדם האתר, לאחר בדיקה שיערוך, יכול להמליץ לקדם דווקא את הביטוי עיצוב חדרי אמבטיה או עיצוב חדר אמבטיה, ובמקרה השני – עיצוב פנים לדירות מגורים או מעצבת פנים לבתים, וזאת בניגוד להחלטות בעל העסק. השינויים נראים מינוריים אולם הם קריטיים לכתיבה ולקידום באתר. כותב התוכן לאתר זקוק לרשימת הביטויים המדויקת, מקדם האתר זקוק להם כדי להצליח בקידום ובעל העסק זקוק להם כדי להגיע למקומות ריאליים ולקבל פניות רלוונטיות.

כך תכין את את עצמך לבניית אתר קלה ומהירה
31 Mar, 2022
רוב העסקים יודעים מראש שהם לא מומחים בבניית אתרים ולכן את כל הקטע הטכני-מקצועי הם מראש מעבירים לאיש מקצוע מיומן. כך שאת המקום הראשון למעצורים שמונעים מבעלי עסקים את הקמת האתר, תופס עניין כתיבת התוכן. או במילים אחרות, השאלה: מה כותבים? איך מציגים את עצמי ואת השירותים/מוצרים שלי באתר.
03 Jan, 2022
אתרי אינטרנט, מבוססים על מערכת ניהול תוכן, המאפשרת לבעל האתר, ולמנהליו, לעדכן את תכני האתר בכל עת, ומכל מקום, ללא צורך במתכנת או בונה אתרים, כפי שהיה נהוג עד לפני מספר שנים. קיימות מערכות ניהול תוכן שונות, המתחלקות ל-2 קבוצות עיקריות: 1. מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח 2. מערכת ניהול תוכן בקוד סגור לכל קבוצה, יתרונות וחסרונות. במאמר זה נציג את היתרונות והחסרונות שבכל קבוצה, והן השוואות בין מערכות שונות באותה הקבוצה. במערכות ניהול אתרים בקוד פתוח, ניתן למצוא את הפופולאריים: וורדפרס WordPress, ג'ומלה Joomla, מג'נטו Magento, דרופל Drupal ועוד... (מערכות ניהול אתרים קוד פתוח מובילות בעולם: (חלקן לא תמוכות בעברית) , CushyCMS, SilverStripe, Plone, The Secretary, MODx, dotCMS, Madebyfrog CMS, Composite, Radiant CMS, Concrete5 CMS, Pimcore, Contao CMS, xpression Engine CMS, Pligg CMS, Businesscatalyst, Typo3, Movable Type CMS, LiteCommerce, AxCMS, Contenido CMS, ProcessWire, ImpressPages, Textpattern, Bricolage, Press2Flash, Fork CMS, GoCart, Centurion) במערכות קוד סגור, ניתן למצוא מערכות כגון: e-Shop , Tyco , anova וכמובן, מערכת ניהול האתרים Webfocus . (ועוד רבות אחרות) מערכות ניהול אתרים בקוד פתוח:
כלים לבדיקת מהירות טעינת אתר האינטרנט
30 Dec, 2021
6 אתרי אינטרנט שדרכם ניתן לבצע בדיקות מהירות טעינה לאתר האינטרנט, חלקם מספקים דוחות מפורטים ואף הצעות ליעול ושיפור מהירות טעינת האתר, וחלקם מספק דוח מקוצר, אך ממוקד הנותן תמונת מצב כללית ומספקת.
כלים ואפשרויות - אפליקציות גוגל
30 Dec, 2021
גוגל מציע מגוון רחב של כלים, אפליקציות ואפשרויות, חלקן מוכרות יותר, חלקן מוכרות פחות. ריכזנו כאן עבורכם מגוון כלים שלא מוזכרים בכל מקום ולא זוכים לתשומת לב ראויה.
בבעלותך דומיין? נא להיזהר מדייגים
30 Dec, 2021
זהירות נוכלים ברשת - בעלי דומיינים מקבלים הודעות, שנראות תמימות ואמיתיות לחידוש הדומיין. חוסר תשומת לב, ומבצעים תשלום ופרטי כרטיס אשראי לגנבים שניצלו את תמימות בעל הדומיין. מאמר המסביר כיצד להיזהר
שלבים בהקמת אתר אינטרנט
30 Dec, 2021
רגע לפני שמקימים אתר אינטרנט, צריך אפיין מה הדרישות, מהם התכנים, לאסוף ולארגן תמונות, תוכן שיווקי, התקשרות עם גורמי צד ג' שונים, התממשקות לסליקה, כתיבה שיווקית, שפה מיתוגית ועוד. במאמר מידע מתומצת...
גלישה אנונימית
30 Dec, 2021
במקרים מסויימים, נרצה לגלוש לאתר מסויים ממחשב אחר, לא מהמחשב שלנו. קיימים אתרים בעיקר בחו"ל, המאפשרים לנו, לגלוש לאתר דרכם, כאנונימיים. כיצד? איך? בדיוק על זה נדבר במאמר.
איך לבקש מלקוחות חוות דעת לעסק בגוגל ?
30 Dec, 2021
הדרך הנכונה והפשוטה לתת קישור לעמוד חוות הדעת לעסק שלכם בגוגל - ללקוחותיכם.
תקנון לאתר האינטרנט - הגנה הכרחית לכל עסק
30 Dec, 2021
מהות התקנון הינה לחייב את הגולש, בהתאם לדרישות חוק החוזים, לקבל על עצמו את הוראות התקנון. גולש הנכנס לאתר שלכם צריך להסכים לאמור בתקנון באופן אקטיבי (באמצעות הקלקה בתיבה מיוחדת, גלילת העמוד...
30 Dec, 2021
אתר פישינג ( Fishing ) הינו אתר אינטרנט המתחזה לאתר אחר, ומנסה "לדוג" את הגולש ולפתות אותו, ע"מ "לגנוב" פרטים, ובדר"כ לעשות בהם שימוש לאחר מכן. בדר"כ, יגיע בדוא"ל הודעה, שחשבונכם עומד להסגר באתר PAYPAL, או שחשבונכם יושהה או ימחק מ FACEBOOK אלא אם כן תכנסו לאתר דרך קישור בגוף הדוא"ל... הקישור יוביל אתכם (הגולשים) לאתר פישינג - אתר שיראה בדיוק כמו האתר אליו חשבתם שאתם נכנסים. אז, תתבקשו להזין פרטים כגון: שם משתמש וסיסמא, ו/או פרטי כרטיס אשראי ו/או פרטים אחרים. ברגע שהכנסתם את שם המשתמש והסיסמא שלכם ב FACEBOOK, לאתר הפישינג שמתחזה לפייסבוק, חשבונכם יפרץ, תוחלף הסיסמא, ולא תהיה לכם גישה אליו. כשמדובר באתרי קניות, כגון: PayPal, Ebay, Alibaba, Amazon ואחרים, אז הסכנה גדולה יותר, ועלולים לעשות שימוש לרעה בפרטי כרטיס האשראי שלכם.  כיצד להתגונן ? קיבלתם דוא"ל עם הודעה חשודה מאתר כלשהו, לדוגמא: EBAY. תסגרו את הדוא"ל, ותכנסו באופן רגיל לאתר EBAY, כמו שאתם רגילים להכנס. תראו שאין שום הודעה על השהייה, סגירת חשבון או בעיה אחרת. כאשר אתם פותחים את האתר אליו קיבלתם קישור בדוא"ל, תסתכלו על כתובת האתר - כתובת ה URL שלו. תוכלו לזהות, שלא מדובר באתר האמיתי (-:
מאמרים נוספים
Share by: