דף הבית >> טיפים ומאמרים מקצועיים >> קידום אתרים (אורגני) באמצעות כתיבה שיווקית – גרסת הטורבו
כשאומרים לכם קידום אתרים, מה עולה לכם בראש? כשאומרים לכם כתיבה שיווקית, על מה אתם חושבים? נכון, מדובר בשני תחומים הקשורים לאחת מחזיתות השיווק החשובות בעסק שלכם – האתר.  שני התחומים לא רק משלימים האחד את השני אלא אף קשורים זה בזה. כל מי שדבק בעשייה מדויקת ומערכתית יבחר בגרסת הטורבו – שילוב בין כתיבה שיווקית לאינטרנט לבין קידום אתרים. אז כיצד בא לידי ביטוי השילוב?
 
תוכן שיווקי מקצועי מאפשר קידום
איזה קידום? הן קידום טכני והן קידום תדמיתי - במספר מובנים:
קידום טכני:
• כאמור, באמצעות שילוב ביטויי המפתח במינון הנכון ובפיזור הנכון (ראה הרחבה בהמשך)
• באמצעות כתיבת היקפי טקסט נכונים המתאימים לדרישות מנועי החיפוש
• באמצעות כתיבת הכותרות הנכונות בראש הדף ולפסקאות השונות
• באמצעות כתיבת תוכן מקצועי מקורי (הידעתם שגוגל מעניש על העתקת תכנים?)
• באמצעות הצמדת תכנים לתמונות (הרי מנועי החיפוש אינם מזהים את תוכן התמונה ולכן מומלץ להצמיד לה טקסט)
• כתיבה איכותית פונה לגולש וכאשר הגולש אוהב את האתר גם גוגל אוהב אותו...
• באמצעות יצירת קישורים בין דפי האתר

קידום תדמיתי והנעה לפעולה:
• תוכן מקצועי מלמד על עסק מקצועי שמלמד על בעל עסק מקצועי. כנ"ל בנוגע לחברה או לארגון גדול.
• תוכן מקצועי מסייע להפוך את בעל העסק או את העסק עצמו לאוטוריטה בתחומו.
• מומחה בכתיבה שיווקית, המכיר מלפני ומלפנים את תחום אתרי האינטרנט ידע גם ליצור מבנה איכותי ושיווקי לאתר, כזה שיציף את חוזקות העסק
• באמצעות כתיבה מדויקת ניתן לשלב קישורים רלוונטיים והנעה לפעולה. והרי בסופו של דבר אנחנו מעוניינים שהלקוח יצור עמנו קשר, לא?
 
מילים וביטויי מפתח מקדמים תוכן שיווקי
כתיבה שיווקית לאינטרנט מתחילה בפגישת בריף לבירור הצרכים של הלקוח. כבר בשלב זה עולים תחומי העיסוק המרכזיים וחזון העסק. לפני הכתיבה עצמה, אולם לאחר הבירור המקיף שנעשה, מומלץ לפנות למומחה לקידום ולקבל רשימה מדויקת של מילים וביטויי מפתח – מחקר מילות מפתח. למה לא מומלץ לעשות את זה לבד? ישנם הרבה ביטויים חופפים ומשלימים, ישנם קיצורי דרך, ישנם ביטויים הנאמרים בסלנג ועוד ועוד... והרי לא ניתן לקדם הכל! 
כל דף כתוב באתר מקדם ביטוי או שניים (טעות לחשוב שמקדמים אתר, מקדמים דף...). ניתן דוגמא: מעצב פנים יקדם בדף בנושא חדרי רחצה את הביטוי עיצוב חדרי רחצה ובדף המתייחס לעיצוב פנים לבית את הביטוי עיצוב פנים לבית. מקדם האתר, לאחר בדיקה שיערוך, יכול להמליץ לקדם דווקא את הביטוי עיצוב חדרי אמבטיה או עיצוב חדר אמבטיה, ובמקרה השני – עיצוב פנים לדירות מגורים או מעצבת פנים לבתים, וזאת בניגוד להחלטות בעל העסק. השינויים נראים מינוריים אולם הם קריטיים לכתיבה ולקידום באתר. כותב התוכן לאתר זקוק לרשימת הביטויים המדויקת, מקדם האתר זקוק להם כדי להצליח בקידום ובעל העסק זקוק להם כדי להגיע למקומות ריאליים ולקבל פניות רלוונטיות.
 
 
 

קידום אתרים (אורגני) באמצעות כתיבה שיווקית – גרסת הטורבו