הקמת אתרים - WEBFOCUS - גיל דור
search5, search, magnifier, lookup, find
.
דף הבית >> טיפים ומאמרים מקצועיים >> הסרת תוצאות שליליות מבינג BING

הסרת תוצאות שליליות מבינג BING

גם מנוע החיפוש BING (בינג) של מיקרוסופט, בדומה ל Google פרסמו כלי לדיווחים בגין תוצאות חיפוש או תכנים המופיעים במנוע החיפוש ולא אמורים להיות שם.
(קראו עוד במאמר על הסרת תוצאות שליליות מגוגל)

"לא אמורים להיות שם..." כמובן שלדעתו של הגולש ומגיש הבקשה.  זה עדיין לא אומר שמיקרוספט יקבלו את הטענה.

הכלי של מיקרוסופט לדיווח נקרא:  "דווח על חשש ל- Bing", ונמצא בקישור:  https://www.microsoft.com/he-il/concern

על מנת לדווח על הסרת תוצאות שליליות מבינג, יש קודם כל להרשם למנוע החיפוש והשירותים של מיקרוסופט.
אם יש לכם כבר חשבון ב Hotmail או Outlook לדוגמא, זה החשבון.

דיווח על תוצאות שליליות ב BING

  1. נכנסים לעמוד הדיווח    https://www.microsoft.com/he-il/concern
     
  2. מסמנים את "ברצוני לבקש להסיר משהו שראיתי ב Bing
     
  3. מסמנים את התחום אליו קשור התוכן שיש להסיר, ובין היתר:
    הפרת זכויות יוצרים, ניצול מיני של ילדים, חומר פוגעני, מידע פרטי עליי, יש לי צו משפטי  ועוד...

     
  4. מכאן, כל בחירה של נושא, תפתח שאלות נוספות לדיווח הספציפי לאותו הנושא.


הסרת תוצאות מעמוד לא עדכני או תוכן שלא קיים

בהרבה מקרים, בעלי אתרים לאחר שקיבלו דיווח על כך מגולש או בעליו של תוכן מסויים, מסירים מאתרים תוכן.
מנועי החיפוש, ימשיכו להציג בתוצאות החיפוש את אותו תוכן שכבר הוסר, ועל מנת שגם מנועי החיפוש לא יציגו תוכן זה, יש לדווח ולבקש הסרה בכלי המיועד לכך.

בקשה הסרת קישורים שבורים (Broken Links)  לעמודים לא קיימים, מגישים בטופס בקישור:
https://www.bing.com/webmaster/tools/content-removal?rflid=1



מקווה שעזרתי, ולא לפספס מאמרים מקצועיים נוספים מעניינים ושימושיים.