הסרת תוצאות שליליות מבינג BING
גם מנוע החיפוש BING (בינג) של מיקרוסופט, בדומה ל Google פרסמו כלי לדיווחים בגין תוצאות חיפוש או תכנים המופיעים במנוע החיפוש ולא אמורים להיות שם.
(קראו עוד במאמר על
הסרת תוצאות שליליות מגוגל)
"לא אמורים להיות שם..." - כמובן שלדעתו של הגולש ומגיש הבקשה. זה עדיין לא אומר שמיקרוספט יקבלו את הטענה.
הכלי של מיקרוסופט לדיווח נקרא: "דווח על חשש ל- Bing", ונמצא בקישור:
https://www.microsoft.com/he-il/concern
על מנת לדווח על הסרת תוצאות שליליות מבינג, יש קודם כל להרשם למנוע החיפוש והשירותים של מיקרוסופט.
אם יש לכם כבר חשבון ב Hotmail או Outlook לדוגמא, זה החשבון.
הסרת תוצאות מעמוד לא עדכני או תוכן שלא קיים
בהרבה מקרים, בעלי אתרים לאחר שקיבלו דיווח על כך מגולש או בעליו של תוכן מסויים, מסירים מאתרים תוכן.
מנועי החיפוש, ימשיכו להציג בתוצאות החיפוש את אותו תוכן שכבר הוסר, ועל מנת שגם מנועי החיפוש לא יציגו תוכן זה, יש לדווח ולבקש הסרה בכלי המיועד לכך.
בקשה הסרת קישורים שבורים (Broken Links) לעמודים לא קיימים, מגישים בטופס בקישור:
https://www.bing.com/webmaster/tools/content-removal?rflid=1
מקווה שעזרתי, ולא לפספס מאמרים מקצועיים נוספים מעניינים ושימושיים.
הסתקרנתם? תרצו לשמוע עוד?
גם לכם מגיע אתר אינטרנט יחודי ומייצג!
התכנים באתר- לרבות טקסט, תמונות, סרטים, וכל תוכן ומידע אחר, מוגנים בזכויות יוצרים ©.
הניסוח באתר בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. המחירים המוצגים באתר אינם כוללים מע"מ למעט אם צוין אחרת.