איך לבקש מלקוחות חוות דעת לעסק בגוגל ?

כאשר לקוחות מחפשים אותך בגוגל - גוגל יציג לצד תוצאות החיפוש את פרטי העסק, דרכי הגעה, שעות פתיחה ו.... חוות דעת ודירוג הגולשים.


בכדי להגדיל את כמות חוות הדעת החיוביות על העסק, מומלץ לפנות ללקוחות שלכם, אפשרי לאחר רכישה, או בסיום פרוייקט, ולבקש את חוות דעתם.
לרוב, המכשול הוא: ההסבר ללקוח איך להגיב ואיך להגיע למקום שבו אתם רוצים את חוות הדעת.

מאמר זה, בא לתת פתרון ודרך - כיצד לשלוח ללקוח קישור ישיר ומהיר בדיוק למקום הנכון!
כך הלקוח צריך לקבל את העמוד בו הוא צריך להשאיר חוות דעת על העסק:


איך עושים את זה ?    הצטרפו אלי, שלב אחרי שלב, וגם לכם יהיה קישור לשלוח ללקוחותיכם ולקבל דירוג (פחות מ-5 כוכבים לא יתקבלו!)


מתחילים:

  1. ראשית, חייב להיות לכם עמוד עסק בגוגל.
    אם אין לכן, ההסבר כיצד לפתוח עמוד עסקי: 
    https://support.google.com/business/answer/6085339?hl=iw
     
  2. תגלשו כאשר אתם לא מחוברים בחשבון העסקי/אישי שלכם בגוגל, אותו חשבון שמנהל את העמוד העסקי, אחרת לא תקבלו את המסכים והקישורים הנכונים.
     
  3. כנסו לגוגל, לממשק "API מקומות של גוגל".
    קישור:   
    https://developers.google.com/places/place-id
     
  4. במפה שנפתחה, הקלידו את כתובת העסק, או את שמו.
    תופיע אפשרות בחירת העסק הנכון.
    סמנו ובחרו את העסק שלכם.


  5. לאחר בחירת העסק שלכם מהרשימה (יתכנו מספר עסקים אם באותה הכתובת, קיימים מספר כאלה)
    יופיע חלון חדש, הכולל מספר מזהה של גוגל לעסק, Place ID



    העתיקו את הקוד מזהה ושמרו.
     
  6. צרפו את הקוד מזהה לכתובת ה URL של כתיבת משוב של גוגל: = https://search.google.com/local/writereview?placeid=

    הכתובת המלאה שלכם, צריכה להיות (לפי הדוגמא לעיל):

    https://search.google.com/local/writereview?placeid=ChIJuX0FHrDNAhURtAPaoJsVoyI

    (בדוגמא כאן, זו הכתובת לכתיבת משוב לנו.  לא תפנקו אותנו עכשיו ב-5 כוכבים ?)
     
  7. העתיקו את כתובת ה URL של העמוד - וזו הכתובת אותה יש לשלוח ללקוחותיכם.
    אני ממליץ, או להשתמש בשירות קיצור הכתובות של גוגל: 
    https://goo.gl או בקישור מתוך משפט.

    דוגמאות:
  8.  השבוע אתר האינטרנט שבנינו יחד, עלה לאויר. אנו פה, זמינים לכל שאלה, ייעוץ, הכוונה, עזרה עם האתר החדש.
    נשמח לקבל ביקורת וחוות דעתך מהשירות שקיבלת וממחווית הקניה.
    לכתיבת חוות דעתך, לחץ כאן: 
    https://goo.gl/a7XzSj
     
  9. אנו שמחים לבשר כי החנות הוירטואלית שהקמנו, עלתה לאויר וזמינה לגולשים. בוצע רישום תקין במנועי החיפוש, ובימים הקרובים נחל במסע פרסום וקידום ממומן.
    נודה אם תקדיש דקה מזמנך, ותמלא בגוגל חוות דעת (פחות מ-5 כוכבים לא יתקבלו!).

    לחץ כאן לכתיבת חוות דעתך

    תודה,
    צוות Webfocus
  10.  זהו. פשוט וקל.
     
  11. רגע! מה קורה אם יש חוות דעת שליליות? כאלו המדרגים את העסק נמוך ?
    לרוב אלו יכולים להיות דירוגים שליליים של מתחרים, או של משתמשים פיקטיביים, ולעיתים גם של לקוחות מאוכזבים שלא קיבלו שירות טוב או לשביעות רצונם.
    מה לעשות? כיצד לנהוג ?
    על כך במאמר הבא: "טיפול והסרת תגובות שליליות לעסק בגוגל"


כך תכין את את עצמך לבניית אתר קלה ומהירה
31 Mar, 2022
רוב העסקים יודעים מראש שהם לא מומחים בבניית אתרים ולכן את כל הקטע הטכני-מקצועי הם מראש מעבירים לאיש מקצוע מיומן. כך שאת המקום הראשון למעצורים שמונעים מבעלי עסקים את הקמת האתר, תופס עניין כתיבת התוכן. או במילים אחרות, השאלה: מה כותבים? איך מציגים את עצמי ואת השירותים/מוצרים שלי באתר.
03 Jan, 2022
אתרי אינטרנט, מבוססים על מערכת ניהול תוכן, המאפשרת לבעל האתר, ולמנהליו, לעדכן את תכני האתר בכל עת, ומכל מקום, ללא צורך במתכנת או בונה אתרים, כפי שהיה נהוג עד לפני מספר שנים. קיימות מערכות ניהול תוכן שונות, המתחלקות ל-2 קבוצות עיקריות: 1. מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח 2. מערכת ניהול תוכן בקוד סגור לכל קבוצה, יתרונות וחסרונות. במאמר זה נציג את היתרונות והחסרונות שבכל קבוצה, והן השוואות בין מערכות שונות באותה הקבוצה. במערכות ניהול אתרים בקוד פתוח, ניתן למצוא את הפופולאריים: וורדפרס WordPress, ג'ומלה Joomla, מג'נטו Magento, דרופל Drupal ועוד... (מערכות ניהול אתרים קוד פתוח מובילות בעולם: (חלקן לא תמוכות בעברית) , CushyCMS, SilverStripe, Plone, The Secretary, MODx, dotCMS, Madebyfrog CMS, Composite, Radiant CMS, Concrete5 CMS, Pimcore, Contao CMS, xpression Engine CMS, Pligg CMS, Businesscatalyst, Typo3, Movable Type CMS, LiteCommerce, AxCMS, Contenido CMS, ProcessWire, ImpressPages, Textpattern, Bricolage, Press2Flash, Fork CMS, GoCart, Centurion) במערכות קוד סגור, ניתן למצוא מערכות כגון: e-Shop , Tyco , anova וכמובן, מערכת ניהול האתרים Webfocus . (ועוד רבות אחרות) מערכות ניהול אתרים בקוד פתוח:
כלים לבדיקת מהירות טעינת אתר האינטרנט
30 Dec, 2021
6 אתרי אינטרנט שדרכם ניתן לבצע בדיקות מהירות טעינה לאתר האינטרנט, חלקם מספקים דוחות מפורטים ואף הצעות ליעול ושיפור מהירות טעינת האתר, וחלקם מספק דוח מקוצר, אך ממוקד הנותן תמונת מצב כללית ומספקת.
כלים ואפשרויות - אפליקציות גוגל
30 Dec, 2021
גוגל מציע מגוון רחב של כלים, אפליקציות ואפשרויות, חלקן מוכרות יותר, חלקן מוכרות פחות. ריכזנו כאן עבורכם מגוון כלים שלא מוזכרים בכל מקום ולא זוכים לתשומת לב ראויה.
קידום אתרים (אורגני) באמצעות כתיבה שיווקית – גרסת הטורבו
30 Dec, 2021
כשאומרים לכם קידום אתרים, מה עולה לכם בראש? כשאומרים לכם כתיבה שיווקית, על מה אתם חושבים? נכון, מדובר בשני תחומים הקשורים לאחת מחזיתות השיווק החשובות בעסק שלכם – האתר. שני התחומים לא רק משלימים האחד
בבעלותך דומיין? נא להיזהר מדייגים
30 Dec, 2021
זהירות נוכלים ברשת - בעלי דומיינים מקבלים הודעות, שנראות תמימות ואמיתיות לחידוש הדומיין. חוסר תשומת לב, ומבצעים תשלום ופרטי כרטיס אשראי לגנבים שניצלו את תמימות בעל הדומיין. מאמר המסביר כיצד להיזהר
שלבים בהקמת אתר אינטרנט
30 Dec, 2021
רגע לפני שמקימים אתר אינטרנט, צריך אפיין מה הדרישות, מהם התכנים, לאסוף ולארגן תמונות, תוכן שיווקי, התקשרות עם גורמי צד ג' שונים, התממשקות לסליקה, כתיבה שיווקית, שפה מיתוגית ועוד. במאמר מידע מתומצת...
גלישה אנונימית
30 Dec, 2021
במקרים מסויימים, נרצה לגלוש לאתר מסויים ממחשב אחר, לא מהמחשב שלנו. קיימים אתרים בעיקר בחו"ל, המאפשרים לנו, לגלוש לאתר דרכם, כאנונימיים. כיצד? איך? בדיוק על זה נדבר במאמר.
תקנון לאתר האינטרנט - הגנה הכרחית לכל עסק
30 Dec, 2021
מהות התקנון הינה לחייב את הגולש, בהתאם לדרישות חוק החוזים, לקבל על עצמו את הוראות התקנון. גולש הנכנס לאתר שלכם צריך להסכים לאמור בתקנון באופן אקטיבי (באמצעות הקלקה בתיבה מיוחדת, גלילת העמוד...
30 Dec, 2021
אתר פישינג ( Fishing ) הינו אתר אינטרנט המתחזה לאתר אחר, ומנסה "לדוג" את הגולש ולפתות אותו, ע"מ "לגנוב" פרטים, ובדר"כ לעשות בהם שימוש לאחר מכן. בדר"כ, יגיע בדוא"ל הודעה, שחשבונכם עומד להסגר באתר PAYPAL, או שחשבונכם יושהה או ימחק מ FACEBOOK אלא אם כן תכנסו לאתר דרך קישור בגוף הדוא"ל... הקישור יוביל אתכם (הגולשים) לאתר פישינג - אתר שיראה בדיוק כמו האתר אליו חשבתם שאתם נכנסים. אז, תתבקשו להזין פרטים כגון: שם משתמש וסיסמא, ו/או פרטי כרטיס אשראי ו/או פרטים אחרים. ברגע שהכנסתם את שם המשתמש והסיסמא שלכם ב FACEBOOK, לאתר הפישינג שמתחזה לפייסבוק, חשבונכם יפרץ, תוחלף הסיסמא, ולא תהיה לכם גישה אליו. כשמדובר באתרי קניות, כגון: PayPal, Ebay, Alibaba, Amazon ואחרים, אז הסכנה גדולה יותר, ועלולים לעשות שימוש לרעה בפרטי כרטיס האשראי שלכם.  כיצד להתגונן ? קיבלתם דוא"ל עם הודעה חשודה מאתר כלשהו, לדוגמא: EBAY. תסגרו את הדוא"ל, ותכנסו באופן רגיל לאתר EBAY, כמו שאתם רגילים להכנס. תראו שאין שום הודעה על השהייה, סגירת חשבון או בעיה אחרת. כאשר אתם פותחים את האתר אליו קיבלתם קישור בדוא"ל, תסתכלו על כתובת האתר - כתובת ה URL שלו. תוכלו לזהות, שלא מדובר באתר האמיתי (-:
מאמרים נוספים
Share by: